Autolock?

Diskutiere Autolock? im English Discussion Forum Forum im Bereich BenQ-Siemens Forum; Hi I hope it's okay I write in english. I am from Denmark and I can understand german fine but it's easier for me to write in english :o) Can...
S

saksager

Newbie
Threadstarter
Hi

I hope it's okay I write in english. I am from Denmark and I can understand german fine but it's easier for me to write in english :o)

Can anyone help me with the theme I described? I want to turn some kind of button-autolock on on my SX1, but I can't figure out how. I have found a function that locks the phone, but then I have to enter my security code everytime I want to use the phone. I just want the phone to auto-lock the buttons after some seconds (Like most nokia phones do). Is this possible?

Anders Saksager

G

Gast001

Gast
hi,

also wenn du deutsch verstehst antworte ich dann auch auf deutsch, das ist für mich einfacher :P
schau mal bitte bitte in die SX1 FAQ !!! Da ist dein Problem schon erklärt und wenn du dann noch die Datei suchst nimm mal schnell Google, respektive, geh einfach mal in diesen Thread: S60 Programme und Spiele für das SX1 (ich füg gleich nen Link dazu ein!)

MfG
marcel

P.S: bitte in Zukunft auch die Suche benutzen, zB hätte hier ein "SX1 AND Autolock" gereicht :up:

S

saksager

Newbie
Threadstarter
Hi

Thank you. I will see what I can find :up:

S

saksager

Newbie
Threadstarter
Spitzenklasse! Vielen Dank für deine Antwort :cool:

Thema:

Autolock?

Autolock? - Ähnliche Themen

• SX 1 Autolock Systemfehler

SX 1 Autolock Systemfehler: hab seit heute genau dieses problem beim anschalten! nach der fehlermeldung wirds weiß und geht wieder aus...manchmal brummts und manchmal nicht...