[ROM] MoDaCo Custom ROM Ir1 for the Galaxy S III - new: Trackball Alert support

Diskutiere [ROM] MoDaCo Custom ROM Ir1 for the Galaxy S III - new: Trackball Alert support im Samsung Galaxy S3 Custom Rom / Mod Forum im Bereich Samsung Galaxy S3 Forum; Original XDA Thread: [ROM] MoDaCo Custom ROM Ir1 for the Galaxy S III - new: Trackball Alert support - xda-developers Features: Download direkt...
Robbie

Robbie

Co-Admin
Threadstarter
Standort
NRW
Modell(e)
Diverse
Netzbetreiber
O2/D1/D2
Firmware
Stock und CFW´s, ständig neue
PC Betriebssystem
MS Win 7, 8.1 und 10 / Ubuntu 11.x
Original XDA Thread: [ROM] MoDaCo Custom ROM Ir1 for the Galaxy S III - new: Trackball Alert support - xda-developers

Features:

Features Include... (many optional via the Online Kitchen) - check kitchen defaults for what is in the prebake:
  • Rebuilt, compressed and optimised with the MCR build system
  • Based on the most recent UK release
  • Trackball Alert support!
  • All Google applications updated
  • All third party applications updated
  • Vanilla option using stock ICS components instead of Touchwiz components while retaining stability and core Samsung functionality
  • Superuser application and su binary from ChainfireXDA (SuperSU) for SAFE root functionality
  • Insecure boot image and secure boot image with adb root patched ADB
  • Busybox included
  • Not odexed
  • Alternative appstores (shortly!)
  • Our own 'OdexMe' on-demand odex application (shortly!)
  • init.d support on boot
  • Nosync SQLite binary (user request)
  • Much much much more!
Download direkt über den XDA Thread.

Installation kann nur über Geräte erfolgen, die das CWM Recovery Menü installiert haben (also auch Root), da die Installation auch über das CWM Menü erfolgt.

Da es immer sinnvoll ist, einen Full Wipe im CWM Menü durchzuführen, bevor man ein neues ROM installiert, bitte an ein Backup denken.

Thema:

[ROM] MoDaCo Custom ROM Ir1 for the Galaxy S III - new: Trackball Alert support

Sucheingaben

modaco firmware s3

,

modaco smartphone

,

roms für samsung galaxy s android 4.0.4 stockstyle

,
android adb binary patch
, modaco custom rom for galaxy s3, galaxy s3 firmware neu einspielen, custom rom ios style, xda-developer galaxy S3 IOS rom, samsung galaxy s3 avatar custom rom

[ROM] MoDaCo Custom ROM Ir1 for the Galaxy S III - new: Trackball Alert support - Ähnliche Themen

• Stock Rom flashen bei defektem USB Port

Stock Rom flashen bei defektem USB Port: Hallo, ich möchte gerne auf die Stockrom zurück flashen. Jedoch ist der USB Port hinnüber, aufladen geht nur noch über Qi und die PC Verbindung...
  • Lineage OS oder ähnliche Rom fürs Galaxy S10

Lineage OS oder ähnliche Rom fürs Galaxy S10: Hi, habe mir jetzt auch mal ein Galaxy S10 (G973F) zugelegt. Da ich bei meinen letzten Smartphones schon Lineage OS eingesetzt hatte und auch...
  • Samsung Galaxy A5 2017 Stock Rom flashen

Samsung Galaxy A5 2017 Stock Rom flashen: Ich habe die hier runder geladen, A520FXXUBCSG1 - Open Germany - Android Oreo 8.0.0 - mehrteilig.Ich bin jetzt ziemlich verunsichert! Habe bisher...
  • [ROM] Vorstellung 4.0.4: MoDaCo Custom ROM for Galaxy Nexus

[ROM] Vorstellung 4.0.4: MoDaCo Custom ROM for Galaxy Nexus: Original XDA Thread: [ROM][CDMA+GSM] 14 Feb Ir11 Beta 2 IMM30B / 4.0.4: MoDaCo Custom ROM for Galaxy Nexus - xda-developers Changelog...
  • [ROM] Vorstellung MoDaCo Custom ROM for the Galaxy S II (stock-style/vanilla)

[ROM] Vorstellung MoDaCo Custom ROM for the Galaxy S II (stock-style/vanilla): Based on FW KH3 Original XDA Thread: [ROM] 19 Aug Gr5 XXKH3: MoDaCo Custom ROM for the Galaxy S II (stock-style/vanilla) - xda-developers...