WeTravel

Diskutiere WeTravel im Samsung S8000 Jet Forum Forum im Bereich Samsung Andere OS Forum; Hey kann mir jemand bitte eine Anleitung zum installieren des WeTravels posten? Wäre echt nett. MFG Dauerbrenner
D

Dauerbrenner

Newbie
Threadstarter
Modell(e)
Samsung S8000 Jet
Hey kann mir jemand bitte eine Anleitung zum installieren des WeTravels posten?
Wäre echt nett.

MFG Dauerbrenner

T

Toha46

Newbie
Modell(e)
Samsung Jet
Netzbetreiber
O2
Ist jetzt aus ner PDF rauskopiert, kann man hier irgendwie Dateien hochladen?
Du bist ja bestimmt der englischen Sprache mächtig... :-)
Dürfte soweit klappen...

->>
Always download the latest version of We-Travel, in this case RC30.
Basically you haven’t download the Phone-installer, if you are a little handy (so we don’t use it ;))
Files that you need from the download site are:
• RC30.zip (or a newer version, if available)
• Voice package (your choice>> News Reader or something else)
• Map package (your choice>> England or something else (your own country of course))
• Menu package (your choice>> Default Menu or Menu Experience*, for example)
• Eventual: Install config package (for other languages than the default English language pack on the WT system)
*) Experience Menu is not available yet, but is soon on the download page
It is to you which package you choose ...
Unpack all packages on your computer and copy them to your phone, or better an external memory card of the phone
(connect the phone with your computer):
You have to make the following directory structure on your memory card (=MMC) or phone.
• MMC / WeTravel / Map / # map files (with no extra folder) #
• MMC / WeTravel / Voices / # voice file folder with random name # / # voice files #
• MMC / WeTravel / Menus / # menu file folder with random name # / # menu files #
• MMC / WeTravel / Config / # all config language files (for language selection) #
• MMC / WeTravel / *. jar
• MMC / WeTravel / *. jad
Then disconnect the Phone (MMC) from your PC and install the application to execute the jad file (found in the
WeTravel folder on your memory card or phone). By installing the JAD file, the jar file will automatically be installed, but
the advantage is that access permissions are also released to WeTravel by installing the JAD file.
The program is now available in 'Games and More *' in the menu of the phone ((*) name depending on the type of your
phone). If you put all the files right, you can get into the program itself in a variety of menus under OPTIONS in the
WeTravel Menu. When you start the program first (after installation) no options had made, so it is important that
you select the already downloaded packages in WeTravel self!
• The language (under ADVANCED OPTIONS / SCREEN DETAILS)
• GPS options (such as the location when no GPS signal is set) (by GPS)
• The menu layout (under ADVANCED OPTIONS / SCREEN DETAILS)
• The Voice (supervisor Navigation> under SCREEN / VOICE)
• And other institutions (e.g. under the SCREEN or ADVANCED OPTIONS)
Some settings you can also do directly when you run the program for the first time after installation.
Below there are a few installation tips for advanced use (for several installed packages of the same type). For
example if you want use more than one MAP.

D

Dauerbrenner

Newbie
Threadstarter
Modell(e)
Samsung S8000 Jet
OK danke. Ich weiß auch nicht genau ob man hier Dateien hochladen kann wäre aber nicht schlecht.

B

bowo22

Newbie
Modell(e)
Samsung Jet
Netzbetreiber
Vodafone
Hallo Leute,

hat jemand eine funktionierende Karte für ganz Deutschland für WeTravel, die von der Webseite von WeTravel bringt beim entpacken immer Fehler, auch mit einer neu runtergeladenen Karte.

:confused::thdown::denk:

T

Toha46

Newbie
Modell(e)
Samsung Jet
Netzbetreiber
O2
Also bei mir hat die Karte von der Website getan....

B

bowo22

Newbie
Modell(e)
Samsung Jet
Netzbetreiber
Vodafone
Hast du auch eine *.7z Datei beim runterladen bekommen oder ne normale *.zip :confused:

Thema:

WeTravel

Sucheingaben

samsung i900 we travel download

,

samsung s8000 jet We Travel download

,

wetravel s8000

,
we-travel.jad
, samsung s8000 we travel jar, http://www.usp-forum.de/samsung-s8000-jet-forum/39559-wetravel.html, we-travel intaleren op de omnia i900, we-travel installation s8000 jet, wetravel.jad für km900, we travel samsung s8000, wetravel.jad km900 free, samsung s8000 gps software WeTravel download, english language pack HTC HD7, we travel s8000 jet runterladen, ph, anleitung wetravel pdf, we-travel free für samsung s 8000, we-travel maps installieren s8000, samsung s8000 we travel maps, samsung 8000 we-travel installieren, wetravel more than one map, we travel jad , Wetravel für samsung galaxy, samsung s8000 jet wetravel jar, wetravel.jad download

WeTravel - Ähnliche Themen

• Wie installiere ich die Navi-Software WeTravel auf mein Wave 2?

Wie installiere ich die Navi-Software WeTravel auf mein Wave 2?: Habe mir ein Wave 2 gekauft und möchte das Navi offline nutzen. Habe mir die Navi-Software WeTravel heruntergeladen und nach dem Entpacken einfach...
  • WeTravel

WeTravel: Hi Leute, hat jemand von euch schon "We Travel" auf seinem Aino installiert? Ist es empfehlenswert oder eher nicht? Außerdem, wo speicher ich...
  • WeTravel hängt

WeTravel hängt: Hi habe mir jetzt das WeTravel drauf gemacht, allet installiert wie in der anleitung gestanden hat, wenn ich aber Über Menu -> Settings ->...
  • "Wetravel" tolle Sache, aber....

"Wetravel" tolle Sache, aber....: hmpf, habe mir die Navi-Software - Wetravel - auf mein W995 geladen und installiert, funktioniert auch richtig gut aber dummerweise geht nach ca...
  • Wetravel installation anleitung?

Wetravel installation anleitung?: Hi, weiß jemand vielleicht wie man wetravel installiert? Könnte jemand vielleicht ne kleine anleitung dazu schreiben? Danke im vorraus.